»Kullanıcı: »Şifre: Beni hatırla?
Beles.Org / Teknoloji / İşletim Sistemleri ve Donanımlar / Anakart modelini öğrenme


Anakart modelini öğrenme:




Yazdı:  04 Jun 2009 19:58
Alıntı:
foxcon rc4107ma-s2
ek.kart atı radeon xpress200(rc410)chipset)(ONBOARD)


şurada ardıkların mevcut
Yazdı:  04 Jun 2009 20:01
Alıntı:
slm osman abi ben bilgisayara format attım elimde drıver surucusu vardı fakat çızilmiş bi işe yaramıyo


Aşağıdaki driverları yükleyebilirsin.

chipset

AC97 Ses
Yazdı:  07 Jun 2009 15:31   Son düzenlenme: kaptmurat
yardımın ıcın saol ekran kartını nasıl bulacagım onun ıcınde yardım edermısınız.nvidia geforce fx 5200
Yazdı:  07 Jun 2009 15:55
GeForce Driver adresindeki driverı yükleyebilirsin
Yazdı:  07 Jun 2009 17:52
asus radeon x550 ekran kartım
xp professional kac aydır arıyorum ama ses kartı bı turlu olmadı yardım !!! sımdıden tessekkurler
Yazdı:  07 Jun 2009 22:53
ozgur kardesim cok saol
Yazdı:  08 Jun 2009 13:33
merhaba Osman bey. format attıldıktan sonra bılgısayardan hiç bi sekılde ses cıkmıorsad anakart modeli 45cmx/45gmx/45cmx-k. işletim sistemi windows vista. yardımcı olurmusunuz?
Yazdı:  08 Jun 2009 21:50
şurada aradığın driverlar var.
Yazdı:  08 Jun 2009 21:53
hemen bakıyorum tesekkur ederım özgür
Yazdı:  08 Jun 2009 22:09
yapamadım ki anlamadım o sayfadan bişeysad ben ne yapıcamsadsadsad
Yazdı:  08 Jun 2009 22:15
System & Chipset Drivers yazısının yanındaki View Detail  yazısına tıkla karşına disket işareti gelecek, ona tıklayıp dosyayı indir ve sistemine kur.

Sonra aynı işlemi On-Board Audio Drivers yazısında yap.
Yazdı:  09 Jun 2009 22:24
ya özgür ben cok beceriksizim olmuyor.system & chipset drivers dosyasını indirdim ama kuramadım.on-board audio drivers ınerken hata verıyor.genede cok tesekkur ederım. sagol
Yazdı:  10 Jun 2009 13:36   Son düzenlenme: osman
driver nasıl yüklenir başlıklı yazımız yükleme konusunda yardımcı olabilir.
Yazdı:  13 Jun 2009 10:56
iyi günler ben bilgisayara format attım.ekran kartı driveri yukledim    "Setup was unable to complete the installation. Check the progress log in your windows directory for more details. (C:\windows\s3iscfg.log)"     hatası verdi.bu konuyu inceledim.aynı hata bendede var.size cpu-z programının resmini yollayayım buyrun link burda


http://img198.imageshack.us/img198/7559/adszqss.png

graphic interface kısmı benimkinde niye boş?

hangi driveri indirmem gerekiyor.lütfen yardım edin.hiçbir 3d oyun oynayamıyorum.
Yazdı:  13 Jun 2009 11:06
Chipset Driver ve VGA Driver dosyalarını sırayla kurman gerekiyor.
Yazdı:  13 Jun 2009 11:35
çok teşekkür ederim deneyeceğim
Yazdı:  13 Jun 2009 11:54
allah razı olsun abi oldu cok sağolbiglol kaç gündür arıyordum.
Yazdı:  15 Jun 2009 12:13
Ses kartını tanıtamadım yardımcı olurmusunuz
Board: SiS-661
Bus Clock: 200 megahertz
BIOS: Phoenix Technologies, LTD 6.00 PG 06/16/2004
xp kullanıyorum
Yazdı:  15 Jun 2009 22:56
nasıl bir sorunla karşılaştın?
Yazdı:  03 Jul 2009 06:04
s a  osman arkadasım benım ekran kartı hangı model  ch 6 yazıyoır bana yardımcı olurmusun bırde aygıt tanınmıyor dıyor ses kartını yuklıyemıyorum aygıt tanınmıyor wındow tanımıyor dıyor neden  yardım edersen sevınırım kolay gelsın
Yazdı:  03 Jul 2009 20:52
anakart marka ve modelini yazman gerekiyor.
Yazdı:  04 Jul 2009 13:07
Manufacturer: -
Model: SİS-755
Chipset: SİS 755/755FX
İşletim Sisteminiz: Microsoft XP Home Edition

Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Yazdı:  04 Jul 2009 13:09
Benim sorunum da ses kartını tanıtamamak bu arada.
Yazdı:  04 Jul 2009 20:13
şunu bir dener misin.
Yazdı:  05 Jul 2009 02:24
merhaba oncelıkle kolay gelsın benım bılgısayarımda sorun var colondan ses gelmıyor ama kulaklıkdan gelıyor buguk ses gelıyor bayan sesı erkek sesı gıbı bana ır yardımcı olurmusunuz  nedenını bır turlu blamadım
Yazdı:  05 Jul 2009 11:28
merhaba osman abi ben bilgisayarı ikinci el aldım ve elimde format atmaya dair hiç bişey yok format için gerekli olan driverleri ve sonrası için yüklemem gereken programlar için bi arşiv gösterebilirmisinz.teşekkür ederim
anakart modeltongue4m800pro-m2
manufacturer:ESC
işletim sistemi:MİCROSOFT WİNDOWS XP professional( 5.1 yapı 2600 )
ekran bilgileri: NVIDIA geforce fx 5200 ( microsoft corporation)
ses bilgileri: realtek AC97 audio
Yazdı:  05 Jul 2009 11:29
anakart modeli: p4m800pro-m2
Yazdı:  05 Jul 2009 13:33
sistemine uygun driverları burada bulabilirsin
Yazdı:  05 Jul 2009 19:35
teşekkür ederimde özgür bey burda ses kartı yok biraz daha basit bi arşiv gösterebilirmisiniz teşekkür ederim
Yazdı:  06 Jul 2009 06:10
iyi günler osman bey benim toshıba a110 laptopum var format attım pcı flash bellek sorunu veriyor aygıt yöneticisinde. ne yapmalıyım mısırdan arıyorum bi türlü çözemedim mevzuyu.
saygılarımla
Ana Sayfa