»Kullanıcı: »Şifre: Beni hatırla?
Beles.Org / Teknoloji / İşletim Sistemleri ve Donanımlar / Anakart modelini öğrenme


Anakart modelini öğrenme:




Yazdı:  16 Nov 2007 18:10
ya bi şu hatayı verdi
we can't find HD audıo devıce hatası verdi yardım et
nasıl yüklücem bide
Yazdı:  16 Nov 2007 23:56   Son düzenlenme: osman
okkes; şu dosyayı
4 sürücü bir arada dene.

İşletim sistemi olarak Xp mi kullanıyorsun?
Yazdı:  17 Nov 2007 09:36
evet xp kullanıyorum
Yazdı:  17 Nov 2007 11:15
ya osman kardeş yüklendi ama ses yine gelmiyooo
Yazdı:  17 Nov 2007 11:36   Son düzenlenme: osman
Şimdi şu sürücüyüde yükle ve öyle dene bakalım.

Başka yapabileceğim bir şey yok...
Yazdı:  17 Nov 2007 15:39
osman kardeş bi proyla öğrendim modelini
BİOSTAR-P4M890-8237
BÖLE YAZIYO YARDIM ET KARDEŞŞŞ LÜTFEN
Yazdı:  17 Nov 2007 23:35
osman bey lütfen bana da yardım edin
Manufacturer:Asustek Computer inc.
Model:M2NPV-MX
Chipset:NVIDIA        GeForce 6150
Yazdı:  17 Nov 2007 23:54   Son düzenlenme: osman
okkes; verdiğin bilgilere göre indirmen gereken dosyalar burada
Yazdı:  18 Nov 2007 00:01   Son düzenlenme: osman
shadow,
Sen de şu dosyayı kur.

Sorunlarınız çözülürse tekrar yazmayı unutmayın!
Biz de sorunun çözümüne göre güncel bir başlık oluşturalım.
Yazdı:  18 Nov 2007 01:25
abi bide bunun anakart driveri lazım mümkünse bulabilirmisin
Yazdı:  18 Nov 2007 03:14
osman abi olmadı yükledim (benim bilg Xp) restart etti yine ses felan yoksadconfused
Yazdı:  18 Nov 2007 10:39   Son düzenlenme: osman
Okkes,

Aradığın dosyalara Biostar P4M890 Anakart Sürücü Dosyaları bölümünden ulaşabilirsin.
Yazdı:  18 Nov 2007 10:47   Son düzenlenme: osman
Shadow;
Ses sürücü dosyanı buraya tıklayarak indirebilirsin.

Ayrıca ekran kartın onboard ekran kartı. Ekran kartı sürücün içinde buraya tıkla.
Yazdı:  18 Nov 2007 14:08
nvıdıa kurulum programı mevcut donanımınızla uyumlu bir sürücü bulamadı dio yüklenmio soundmax i yükledim yine ses mes yok sound max in vizard ını yaptım yine yoksad
Yazdı:  18 Nov 2007 14:15
bide aygıt yöneticisinde soundmax in yanında bir ünlem var confused
Yazdı:  18 Nov 2007 14:26
osman kardeş çok sağol allah senden razı olsun sorun morun kalmdı teşekürler kardeş
Yazdı:  18 Nov 2007 18:35
osman ağbi bi bak önceki yazdııma sadsad
Yazdı:  18 Nov 2007 23:29
Shadow,
bir de Xp 64K sürücüsünü dene. Olmazsa yapabileceğim başka bir şey yok. Verdiğin anakart modelinin sürücüleri bunlar.
Yazdı:  19 Nov 2007 19:34
soundmax in yanında ünlem var bide sad
Yazdı:  01 Dec 2007 00:53   Son düzenlenme: osman
merhaba, tam olarak bilgisayardan anlamadığım için bulabildiğim tek şey:
Anakart Adı= ASRock P4V88+ eğer bu kadarla bile yardımcı olabilirseniz ne mutlu bana.
Şimdiden teşekkürler..
Yazdı:  01 Dec 2007 11:13   Son düzenlenme: osman
Önce buradan via driverı yükle.

Sonra

buradan usb 2.0 driverı yükle.

Son olarakta

buradan ses kartı sürücüsünü yükle.

Bu sürücüleri kurduktan sonra bilgisayarı yeniden başlat.
Yazdı:  01 Dec 2007 11:49
tek kelimeyle mükemmelsiniz..en yakınımdaki insanlar bile bana yardım etmekten kaçarken sizin böyle bir yardımda bulunmaz çok sevindirici..Allah yolunuzu açık etsin arkadaşım sağlıcakla kalın..
Yazdı:  02 Dec 2007 01:16
Geçmiş olsun grin_1
Yazdı:  03 Dec 2007 22:01
mrblar format atmayı öğrendikten sonra babamın bilgisayara da el attım ve ses driverları bulurum umuduyla rahattım..yalnız kullandığım cpu-z ve everest ultimate programlarının ikisi de çalışma esnasında dondu bu yüzden bunlardan faydalanamadım.. önerebileceğin başka bir program var mı acaba?
Yazdı:  03 Dec 2007 22:21
Formatladıysan donmaması gerekir.
O sistem de bir sorun vardır.
Yazdı:  03 Dec 2007 22:49
formatlamadan önce denedim dondu formatladıktan sonra her ikisi de dondu malesef o bilgilere erişemiorum..acaba bilgisayarın arkasında ya da iç kısımlarda yazar mı bu bilgiler??ayrıca sistemde ne gibi sorun olabilir sizce ve bu sorunu nasıl aşaibliriz??
Yazdı:  03 Dec 2007 23:08
Donanımsal bir çok sorun olabilir.
Anakart marka ve modeli, anakartın üstünde de yazar.
Yazdı:  14 Dec 2007 18:07   Son düzenlenme: osman
http://img232.imageshack.us/img232/8748/adszfj9.png
Ben de de bu sorun var yardımcı olursanız sevınırım verdım modelın resmını
Yazdı:  16 Dec 2007 21:34
Manufacturer:MICRO-STAR İNTERNATIONAL CO.,LTD
Model:MS-7142                        1.00
Chıpset:VIA           K8M400(VT8380)  Rev:00
Southbridge:VIA        VT8237
LPCIO:Winbond              W83627THF


BIOS

Brand:Phoenix Technologies,LTD
Version:6.00 PG
Date:09/15/2005

Graphic Inferface

Version:AGP version 3.0
Transfer Rate :8x   Max.supported:8x
Side band :enabled
                                      Version 1.41
bizim anakartımızın özelliği bu.Sorunumuz bilgisyarımızda sesle ilgili hiç birşeyin gözükmemesi yani bilgiyayarımızdan hiç ses gelmiyor
Yazdı:  16 Dec 2007 22:16
Şu sürücüyü yükle.
Ana Sayfa