»Kullanıcı: »Şifre: Beni hatırla?


Ess 1969 Pci Ses Kartı Sürücü (Driver) Dosyaları:




Yazdı:  01 Jul 2008 01:05
monster2121
anakartın üstünde zaten yazıyor
seri numarasını al ve yükle
Yazdı:  02 Jul 2008 03:45
osman arkadaşım pc ye yeni format attım ses kartı sürücüsü yok ana kart msı kendi sitesinde bulamadım yardımcı olursan memnun olurum  ses kartı modeli MS7255 v1.2   ses kartı seri numarası 6A10882407
Yazdı:  02 Jul 2008 08:40
Şu sayfadaki sürücüleri deneyebilirsin.
Yazdı:  02 Jul 2008 21:26
sağol abi ya günlerdir aradık bulamadık ellerine sağlık
Yazdı:  02 Jul 2008 21:29
abi bende daha önce vista yüklüydü onu kaldırdım xp yi yükledim ama iş yerinden aldığım xp cd sini yükledikten sonra yazılım kurbanı olmayın diye bir yazı çıkıyor acaba bana bir zararı olurmu şimdiden teşekkür ederim
Yazdı:  03 Jul 2008 01:04   Son düzenlenme: fearap
s.a ya ben format attım ses cdsi kayıp confused nolur yardımcı olun ses kartının markasınıda bilmiorum offff anakartım ECS model: P4M800-M7
birde sesle ilgili şunları buldum 6-CH AUDİO   PC\CC_0401 ne olur yardım edin confused sadsadsadbilgisayarım beko sesin markası soundmaxtı galiba lütfen lütfen yardımcı olun günlerdir arıyorum yalvarıyorum size
Yazdı:  03 Jul 2008 08:33
Rony;
O uyarı, lisansız bir yazılım kullandığını gösteren uyarıdır. Şuan bir zararı yok ama windows güncellemelerini yapamayabilirsin.
Yazdı:  03 Jul 2008 08:35
fearap;

P4M800-M7 Ses Driver adresindeki sürücüyü yükleyebilirsin.
Yazdı:  03 Jul 2008 12:21
grin_1 osman abi Allah senden razı olsun oldu ses çok teşşekürler abi
Yazdı:  03 Jul 2008 13:03
güncelleştirmeler falan geliyor cezayı gerektirecek bi sorun teşkil edermi yoksa kaldıracağım
Yazdı:  03 Jul 2008 19:54
Ev kullanıcıları için cezai bir yaptırım olduğunu hiç görmedim, duymadım.

Daha çok ticari amaçla kullananlar üzerinde yoğunlaşma vardı. İleride ne olur bilemem.
Yazdı:  24 Nov 2008 11:11   Son düzenlenme: osman
Sayın Osman abi,
Freetech P6F104 modeli anakartımın üzerindeki ses kartının driverini bulamıyorum pc den ses gelmiyor yardımcı olabilirsen çok sevinirim.
http://www.realtek.com.tw/downloads/...&GetDown=false bu adresden indirdim yükledi de ama ses gelmiyor directX gibi bişeyler istiyor onuda yapmaya çalıştım directX8 yükledim ama onuda beceremedim herhalde çünkü yüklemiş olmama rağmen directX8 veya üstü gerekiyor diye yazı çıkıyor.
-İşletim sistemi 98
-Beko CEL400 modeli
-Chipset Intel 810
-Biliyorum PC çok eski ama oğlana vercem bu bilgisayarı ses driver çözülebilirse süper olcak yani...
Yazdı:  24 Nov 2008 23:55   Son düzenlenme: osman
Freetech P6F104 driver:

Intel 810 Chipset ve Realtek Ac 97 Driver dosyalarını kurup, dener misin.

DirectX dosyasınıda buradan indirebilirsin
Yazdı:  04 Dec 2008 01:53
slm ben pc ye format attım ama ses cd si kayıp... bana yardımcı olur musunuz? ne yapcam ? anakartla ilgili şöyle bşy buldum AMB soket 940 PCl-E lütfen yardımcı olun...
Yazdı:  07 Dec 2008 16:09   Son düzenlenme: osman
yagmur; sitemizdeki anakart modelini öğrenme programını kullanmalısın.
Yazdı:  24 Jan 2009 14:36
benim bilgisayar toshiba l10 serisi(öğretmenlere dağıtılan dizüstü pclerden)format çektim ses driverım çalışmıyor.aygıt yöneticisine baktım realtek düzgün çalışmıyor.indirdim driverı yeniden başlat yaptı ama aynı durum var.lütfen yardım osman bey.
Yazdı:  24 Jan 2009 14:43
modelim ise: PSL10E-01C00HTR
Yazdı:  24 Jan 2009 18:01
Öncelikle sistemine bunu kurmalısın.
Yazdı:  14 Apr 2009 21:18   Son düzenlenme: jude_judge
merhabalar osman bey,
bilgisayarımın ses sürücülerini bulamıyorum.
yardımcı olursanız sevinirim...
anakart bilgilerini aynen yazıyorum.

Anakart Kimliği   08/27/2001-i845-6A69VPA9C-00
Anakart Adı      Epox EP-4B2A(E)/4B2M(+)
Firma Adı      EPoX Europe B.V.

işletim sistemim windows XP
teşekkürler...
Yazdı:  14 Apr 2009 22:44
Intel chipset driver ve realtek ac97 driver dosyalarını indirip, sırayla sisteme kur.
Yazdı:  17 Apr 2009 00:50
söylediklerinizi aynen yaptım fakat hiçbir faydası olmadı. başka ne deneyebilirim acaba?
Yazdı:  17 Apr 2009 08:30
Chipset driver dosyasını Driver Nasıl Yüklenir başlığındaki 2. mesajıma göre yüklemeyi deneyebilirsin.
Yazdı:  27 Apr 2009 15:51
Osman bey merhaba,PC'miz AMD sempron 2800+ 1.60GHz.ve anakart driverı yok.Dolayısı ile ses alamıyoruz.Anakart: EP-8HMMI-A,(Processor AMD Athlon-64,sempron).Audio: Realtek ALC 65X selectable 2.Ne yaptıysam driverlarını indiremedim.Bende kalktım S-LİNK SL-61A ses kartı taktım.ses geldi ama bu seferde pc yi kapatıyorum reset lemişim gibi yeniden başlıyor.Yardımcı olursanız sevinirim.Teşekkürler
Yazdı:  27 Apr 2009 22:20   Son düzenlenme: osman
EP-8HMMI-A anakartının teknik özelliklerine bakalım.

İşlemci: AMD Athlon-64, Sempron CPU (socket 754)
Yongaseti: Kuzey Köprüsü VIA K8M800, Güney Köprüsü VIA VT8237R
Ses: Realtek ALC-65X 6 Kanal Onboard ses kartı

Bu bilgilere göre, yeni taktığın ses kartını çıkart, sürücü dosyalarını sistemden kaldır, yeniden başlat ve km800 chipset ardından ALC 655 driver dosyasını sisteme kur. Sürücü dosyaları Windows XP içindir.
Yazdı:  28 Apr 2009 15:36
Merhaba Osman bey,göstermiş olduğunuz ilgiye teşekkür ederim.Vermiş olduğunuz bilgiler doğrultusunda,yani takılı ses kartını söktüm "km800 chipset" ve "ALC 655 driver"(bunu ALC 655 AC'97)olarak indirdim.Daha sonra bunların içingeki pencerelerden "setup.exe"den pc ye yükledim,(bilmiyorum doğrumu yaptım).Neticesinde gene ses gelmedi.Yanlız şöyle birşey var,ses ile ilgili sürücüleri sildim fakat "Realtek high definition Audio driver"ı Program Ekle/kaldır dan silemiyorum,nasıl silebilirim?bu bir sorun teşkil ediyormudur?Tekrar beni konuyla ilgili aydınlatırsanız memnun olurum. Bu arada pc kullanıcısı olarak zır acemiyim kusuruma bakmayın.Şimdiden teşekkürler hoşçakalın.
Yazdı:  28 Apr 2009 22:03
Aygıt yöneticisinde sorunlu aygıt görünüyor mu?
Silemediğin sürücü dosyalarını, XP'yi güvenli modda açarak silebilirsin.

bknz. güvenli modda başlatma
Yazdı:  29 Apr 2009 12:19
Merhaba Osman bey,Aygıt yöneticisinde sorunlu aygıt görünmüyor."Güvenli mod"u F8 ile açamadım(F2 ve F5 i de denedim olmadı)başka bir yolu varmıdır.Vereceğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
Yazdı:  29 Apr 2009 13:04
Osman bey,güvenli moda girdim fakat sürücüyü gene silmedi,bilginize.Başka ne yapabilirim,hoşçakalın
Yazdı:  01 May 2009 11:30
Vermiş olduğum sürücü dosyalarını "driver nasıl yüklenir" başlıklı yazımdaki ikinci mesajıma göre güncellemeyi deneyebilirsin.
Yazdı:  01 May 2009 16:26
Merhaba Osman bey,"km800 chipset ve alc655"sürücülerini indirdim,ses gene yok.
Daha önce indirmiş olduğum"realtek high definition"sürücüsünü silemiyorum,güvenli modda açtım gene silmedi.Sessizlik bu silinemiyen sürücüden kaynaklanıyor olabilirmi??.
Daha önce taktığım s-link sl-61a ses kartı çalışıyordu,ama pc kapanmıyordu bu sorunu gidere bilirmiyim??
İlginize teşekkür ederim.
Ana Sayfa